[RB@Blog_Title]

سلام عشقم حالت خوبه؟

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ
  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۱۴۷] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: فاز سنگین ,

سلام  عشقم  حالت  خوبه؟

نمیدونم  اینو  میخونی  یا  نه؟

اگه  نخونی  هم مهم  نیس...

میخوام  بنویسم  تا همه  ببینن...


همیشه  احساس  میکردم  خسته شدی  ولی  به  روت نمی آوردم...

من  دیگه  نیستم  ولی...

ولی  امیدوارم  یکی  بیاد  تو  زندگیت  که  بلد  باشه  بهت  محبت  کنه...

یکی  بیاد  که  واقعا  عاشقت  باشه...

یکی  که  همیشه  خوشحالت  کنه...

وقتی  به  این  که  فکر  میکنم...

الان  کجاست...

چیکار میکنه...

اونم  دلش  برام  تنگ  شده...

اونم  داره  کم کم  .کم  میاره...

چیشد  اون  دوستت   دارم  گفتنا...

اون  عشقم  گفتنا....  اون  قولو  قرارا....؟؟

دق  مرگ  میشم...

میدونم  حتما  تا  الان  زندگی  یکی  دیگه  شدی  و مال  اون  شدی...

 خوشبحال  اون  پسر ک  تو کنارشی...

 راستی  خوشبختی..

اون  ب  اندازه  من  دوست  داره(یا شایدم بیشتر)..  تو چی ؟

حتما  خیلی  دوسش  داری....

واسه  ما  ک  نتونستی  از چیز  بی  ارزشی  هم  بگذری  واسه  اون  چی ؟؟؟

 راستی  ب  اونم  میگی  پسر  من؟؟؟

 شبا  واسه  اونم  لالایی  میگی...

بوسش  میکنی  تا  اروم  بخوابه؟؟؟

.بغلش میکنی..  نازشو  میکشی...  اونم  واست  لوس  میشه ...

ما  ک  اینا  رو  توی  خیالاتمون  با هم  داشتیم....  خوشبحالش....
 
فک  نکنی  ک  بهش  حسودی  میکنما  ..نه...  خوشحالم  ک  کنار  اون  آرومی  و خوشبخت...

فقط  ی  چیزی..

از  طرف  من  ب  اونی  ک  جای  من  اومد  بگو...  بگو  سهیل  گفت  مراقب  عشق  من باش..

مبادا  دلشو  بشکنی  ...مبادا  کاری  کنی  ک  شونه  هاش  بلرزه...

مبادا  اشکشو  در  بیاریا...  مبادا ی  چیزی  بگه  و  روی  حرفش  ن  بیاریا....
 
عشق  من  تا  همین  جا  بسه ... اخه  وقتی   نمیخونی  ب  چ  امیدی  برات  بنویسم...
 
خدایا  میدونم  نمیخونه  ولی  ازت  خواهش  میکنم  تو  ک از  حرفام  خبر  داری  پس خواهشا  تو  مراقب  عشقم  باش..

 خدایا  سپردمش  ب  تو



خداحافظ...


ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی